Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Δια…λόγου Σοφίας

Τσίπρας: "Η αριστερά εμπνέει τούς λαούς...". Η Αριστερά ζαβέ δεν εμπνέει... ΕΚπνέει τους Λαούς...

Τόσες αδέσποτες σφαίρες ρε γαμώτο.. Μία να μην σας παίρνει εσάς; Μία;;"

Η σφαίρα δεν έφυγε από όπλο αστυνομικού αλλά από όπλο γύφτου! Άρα Μάριε ήσουν άτυχος! Δεν θα σε θυμάται κανείς, εκτός από τους γονείς σου παλληκάρι μου...

Αν η σφαίρα είχε σκοτώσει παιδί Ρομά τώρα οι αναρχοσυμμορίτες θάχαν κάψει όλη την Αθήνα .....αν.


Συριζαίοι, όλα καλά με την διαπραγμάτευση; Είμαι έτοιμη να φορέσω τη στολή του αστροναύτη για την εκτόξευση της οικονομίας. Άντε ντεεε!

Έχε γούστο τελικά με τόσες επιτυχίες της κυβέρνησης να μην μας παρακαλάνε για να μας δανείζουν...

Η αξιοπρέπεια του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι κάδοι απορριμμάτων. Η περηφάνια του Έλληνα κατέληξε στον κάδο.

Τελικά όλους αυτούς του ΣΥΡΙΖΑ και στα Παρατράγουδα να τους πήγαινες θα τους έκοβε η Αννίτα για να μη ρίξει το επίπεδο.

Ξέρεις γιατί Σ'ΑΓΑΠΏ;
Γιατί τα λόγια σου σκάλισαν στο μυαλό μου..
..Γιατί οι σκέψεις σου συνάντησαν τις δικές μου..
..Γιατί τα θέλω σου πότισαν τα δικά μου..
..Γιατί τα μάτια σου χάθηκαν στα δικά μου...
..Γιατί το χάδι σου γαλήνεψε το αγρίμι μέσα μου..
..Γιατί το φιλί σου άγγιξε την ψυχή μου...
..Γιατί η επιμονή σου γκρέμισε τα "τείχη" μου...
..Γιατί ο πόθος σου θέριεψε τον δικό μου...
..Γιατί η αγάπη σου δοκιμάστηκε στους "άθλους" μου...
..Γιατί ανίχνευσες τα όνειρά μου...
..Γιατί με τα φιλιά σου δρόσισες την καρδιά μου..
..Γιατί οι ανάσες μας ανασταίνουν τον ίδιο τον ΕΡΩΤΑ!!!!
Έγραψε!!!!

δια χειρός Σοφίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: